Retourneren


Wij hechten er veel waarde aan dat onze klanten tevreden zijn over een product dat bij ons is aangeschaft. Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden over het product en wil je daarom het product terugsturen, dan kun je hieronder lezen hoe dat werkt. Eerst geven wij een toelichting op de verschillende redenen van retournering en vervolgens tref je een uitleg van de procedure en ons retourformulier.

Het recht van retour geldt ook voor onze Game PC's. Uiteraard hopen wij dat je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht je dat om wat voor reden dan ook toch niet zijn dan kun je de Game PC terugsturen. Wij zullen bij retournering van Game PC's altijd even contact met je willen hebben om te kijken of er wellicht aanpassingen kunnen worden gedaan waarmee de PC alsnog kan voldoen aan je wensen.

Wij storten bij een retour, tenzij hieronder anders aangegeven, in beginsel je gehele betaling terug, inclusief eventuele leveringskosten die door ons in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product. De terugstorting vindt uiterlijk binnen 7 dagen volgend op de dag waarop de herroeping bij ons is gemeld. In ieder geval mogen wij wachten met terugbetalen totdat het product retour is ontvangen of tot je hebt aangetoond dat het product is teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je zelf hebt gebruikt, tenzij je aangeeft een andere methode van terugbetaling te willen. De terugbetaling is kosteloos.

Je hebt het product nog niet gebruikt

Je kunt het product binnen de bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst terugsturen of ruilen als het artikel ongebruikt is en in de originele verpakking zit, indien redelijkerwijs mogelijk. Je kunt het product in de originele verpakking ook terugsturen als het product alleen maar zo gebruikt en bekeken is zoals je dat in een winkel ook zou doen. Zo mag je een product bijvoorbeeld altijd uit de verpakking nemen om te bekijken.

Deze 14 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Eventuele kosten en het risico van het retourzenden zijn voor je eigen rekening.

De verzendkosten die je aan ons hebt betaald krijg je na retourzending weer terug, tenzij de initiële aanschaf uit meerdere producten bestond en je maar één product retourneert.

Je hebt het product gebruikt

Als je een gebruikt product binnen 14 dagen na ontvangst wil retourneren, moeten wij het product als zodanig ook verkopen. Het bedrag dat wij hiervoor als afprijzing op het product in mindering brengen zullen wij genoodzaakt zijn aan jouw door te belasten. Ook wanneer het product door gebruik beschadigd of incompleet is, vergoed je de schade of incompleetheid naar redelijkheid door ons vast te stellen.

Retourprocedure en retourformulier

• Voor een snelle afhandeling vragen wij je dit retourformulier volledig in te vullen (Open formulier met Adobe Reader om digitaal in te vullen)
• Het volledig ingevulde formulier graag direct mailen naar info@voorgamers.nl onder vermelding van 'Retourformulier'. Dit voor vastlegging van de datum van de beslissing om te retourneren. Print daarnaast het formulier ook uit en voorzie deze van een handtekening. Het geprinte formulier dient te worden meegezonden bij de retournering.
• Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour
• Zorg dat je de zending voldoende gefrankeerd opstuurt

Retouradres
Voorgamers.nl
T.a.v. Afdeling Retouren
Celesta 35
3068 HH Rotterdam 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht bij voorkeur via e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, maar ook via ons contactformulier en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Wij verwijzen hiervoor naar de site van Stichting Webshop Keurmerk.


QR code

Recent bekeken

Geen producten
Vergelijken 0