Het is enorm vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Leidt dit niet tot een oplossing dan willen wij je graag helpen conform onderstaande procedure en voorwaarden.


Is het product defect geraakt tijdens de garantieperiode?

Wanneer je bij ons een product hebt gekocht en dit product is binnen de garantieperiode defect geraakt kun je dit na overleg met ons aan ons toezenden.

Mijn product is kapot, wat moet ik doen?

Controleer als eerste of het nog binnen de garantietermijn valt door middel van de datum van aanschaf. Valt het nog binnen de garantieperiode? Neem dan als eerste contact met ons via telefoon 085 - 760 54 40 (ma-vrij tussen 19:00 en 22:00) of door middel van ons contactformulier. Wees zo duidelijk mogelijk wat het defect is en hoe het ontdekt is. Eventueel door het maken van foto's en deze mee te sturen aan ons.

Wanneer valt een defect onder de garantie?

  • Wanneer de garantietermijn nog geldig is.
  • Het defect niet is ontstaan door (onkundig) gebruik of een ongeluk.
  • Voor het overige geen sprake is van overtreding van de garantievoorwaarden. Hiervan kan onder meer sprake zijn als een derde reparaties heeft verricht dan wel wanneer je zelf het product hebt geopend.
  • Het gaat om een duidelijk defect en niet om een tekortkoming in uw verwachting van het product.

Hoe kan ik mijn defecte product het beste retourneren

Nadat je overleg met ons hebt gehad over het defect en aan je is verzocht om het prodcut retour te sturen, volg dan de volgende handelswijze.

• Voor een snelle afhandeling vragen wij je dit retourformulier volledig in te vullen (Open formulier met Adobe Reader om digitaal in te vullen)
• Print het formulier uit en voorzie deze van een handtekening. Het geprinte formulier dient te worden meegezonden bij de retournering.
• Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour
• Zorg dat je de zending voldoende gefrankeerd opstuurt

Retouradres
PCY
T.a.v. N.A. Hoogendoorn
Celesta 35
3068 HH Rotterdam 

Het risico voor de verzending ligt bij de klant dus indien je een artikel met de post verzend dien je deze uiteraard goed te verpakken en, indien mogelijk, in de originele verpakking. Wij adviseren gebruik te maken van een PostNL zeker Pakket (verzekerd tot € 500,-) of minimaal een aangetekende verzendig.

We zullen namelijk bij verlies of beschadiging van de artikelen tijdens het retourneren je defect-melding niet in behandeling kunnen nemen.


QR code

Recent bekeken

Geen producten
Vergelijken 0