Het bestelproces

Klinkt ingewikkeld maar is het zeker niet. Hier treft u een toelichting op het bestelproces en wat er gebeurt nadat uw bestelling is geplaatst.


Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Bij het bestellen van een Game PC kiest u eerst de opties naar keuze voor de verschillende onderdelen van uw Game PC. Daarna klikt u op 'In Winkelwagen' onderaan. Bij overige producten selecteert u het product van uw keuze en klikt u vervolgens op de knop 'In winkelwagen'. Eventueel kunt u met de +/- knoppen het aantal te bestellen artikelen aanpassen.
  2. U kunt nu kiezen om verder te winkelen of naar het afrekenen te gaan. Als u wilt afrekenen klik dan op het winkelwagen icoon en kies voor 'Afrekenen. Nu gaat u naar het bestelproces. 
  3. U bent nu aan het begin van het 5 stappen bestelproces. Doorloop de vijf stappen om uw bestelling te plaatsen.
  4. Stap 1: Samenvatting. Hier treft u een overzicht van de bestelling. Klik op doorgaan als dit overzicht correct is.
  5. Stap 2: Inloggen. Als u een bestaande klant bent en een account hebt log dan eerst in. Bent u een nieuwe klant dan kan gekozen worden om direct af te rekenen zonder een account aan te maken of om direct ook een account aan te maken. Wij adviseren om een account aan te maken. Dit heeft diverse voordelen en kost nagenoeg geen extra tijd. Klik hierna op doorgaan.  
  6. Stap 3: Adres. Vul hier de gegevens in voor de factuur en het adres waar wij de bestelling kunnen laten leveren. U kunt een afwijkend leveringsadres opgeven. Mocht u eventueel nog opmerkingen hebben over de bestelling of bijzonderheden willen doorgeven dan kan dat hier bij de opmerkingen. Klik hierna op doorgaan. 
  7. Stap 4: Verzending. Hier wordt de verzendende dienst weergegeven. Voor Nederland is dit PostNL, voor België is dit UPS. Ook staan hier de verzendkosten vermeld. Daarnaast dient u hier de algemene voorwaarden te accepteren. Klik hierna op doorgaan.
  8. Stap 5: Betalingsmethode. Selecteer hier de gewenste betalingsmethode voor de bestelling. Afhankelijk van de betalingsmethode wordt u doorgeleid naar het betalingsscherm.


Orderbevestiging

Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een orderbevestiging. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben en in behandeling hebben genomen.

Bevestiging ontvangst betaling

Voor het ontvangen van de betaling wordt een aparte e-mail gestuurd. Betaalt u via iDEAL of Creditcard dan zal de betaalbevestiging gelijktijdig met de orderbevestiging worden gestuurd. Na ontvangst van de betaling wordt de order gereed gemaakt voor verzending. Mocht er een artikel niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover nog een aparte mail.

In geval van een Game PC worden de onderdelen van de door u samengestelde PC verzameld en wordt de PC geassembleerd. Eventueel niet op voorraad zijnde onderdelen worden direct bij onze leverancier besteld. Na de assemblage ondergaat uw PC een uitgebreide 'quality check' om er zeker van te zijn dat alle onderdelen naar behoren werken en uw PC 'plug en play' klaar is bij ontvangst.

Verzendbevestiging en factuur

Zodra het pakket gereed is om bij de bezorgdienst te worden aangeboden ontvangt u een verzendbevestiging. Hierin treft u de Track & Trace code om het pakket online te kunnen volgen. Let erop dat het tot 12 uur later kan duren voordat uw pakket te volgen is met Track & Trace.

In deze e-mail is ook onze factuur bijgevoegd. Bewaar deze goed! Onze factuur is uw garantiebewijs.

Wijzigen of annuleren

De bestelling kan tot het moment van verzenden kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden. Als u wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 - 760 54 40 (ma-do tussen 19:00 en 22:00) of via ons contactformulier.

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen of is er anderszins een probleem met uw bestelling? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.


QR code

Recent bekeken

Geen producten
Vergelijken 0